O mie de spectacole kabuki & Budinca siloasă (Viaţa ca o furie)



Ne-am cumpărat împreună din Ikea ultima
perie cu oglindă şi fericirea aromată pentru
măsuţa din hol.
încă ne plăcea să privim gurile de scurgere
cu ciupaciupsuuurile străpezite între gingii.

Îmi promiteai o matură cu făraş încorporat,
când o rachetă de la nasa prăbuşitu-s-a-ntre
noi. Să-ţi spun adevărul?

Toop Toop Toop Toop Toop Toop Toop
fredona horcăit astronautul din crăpătură

Prefer o dimineaţă fără mult soare
decât să te văd aici când mă trezesc

N-ai fi vrut pentru un singur moment
să te transformi în sentimente umane
congestionate ca un spectacol kabuki?

Eşti ca o bere fără alcool
Un bărbat care nu plânge
Un espresso decofeinizat

Îndesaţi în costume dungate lâncezim
amândoi opt ore pe zi. La vreun birou.
comandăm la cină dame, eu urmăresc
cum te descarci. Sufletul meu devenit
un airbag folosit. Ineficient. Undeva
într-o stare jalnică, fleoşcăit, şifonat
Eject strigai din spatele gemuleţului

Budinca cerebrală se zbătea.
Să-i spun soţiei că o iubesti?
Dar n-ai ecuson astronautule
cum s-o găsesc pe Sue Ellen?
Doi jokeri se mistuie în ochii
de japonez cu paşaport USA,
migdalându-se până la refuz.
Poate doar moartea ar fi putut
să-i anime cu o cheie reglabilă

Un măcelar s-a apropiat.

Ne-a furat hainele şi c-i-u-p-a-c-i-u-p-s-u-r-i-l-e,
dezbrăcaţi în mijlocul străzii strigam: meteoritul,
meteoritul, şi toţi, dar toţi din cartier la balcoane
cu folii de aluminiu în jurul gâtului. Mototoleau
viitorul nesigur, dulceag. Am jecmănit cadavrul,
i-am luat boxerii calvin klein şi şosetele hilfiger.

A mea e cu gust de oranjada.

Dar simţeam amândoi o lipsă
apoi procesul verbal fracturat,
îmi cumpăr un alt ciupaciups
şi o s-o caut pe soţia micului hoit

Airbagul s-a deschis ca o budincă, înduioşător
Siguranţă optzeci şi nouă virgulă şapte la sută.

Garantat cinci ani.

0 comentarii: