Leoparzii sunt arhangheli, yelena


Eram pe ringul ala deprimant,
Nu dansa nimeni, Ringul era asa…
doar pentru formatie
se canta michelle ma belle un pic lautareste
cu sintetizator din ala ieftin si microfon cu ecou……
sont les mots qui vont tres bien, michelle ma…,
mama imi spunea ca am doar cinci ani
si ca trebuie sa stau langa ea,
prietenii de familie discutau in soapta raţia
si cum sa treaca anii mai repede pe sub mana
ca sexul oral, facut pe pile, in soapta
eu cand eram mica imi imaginam ca am patru fete
jungli rea si jungli cuminte
misina rea si misina cuminte
si erau sculptorite
adica eu le puneam sa sculpteze
in caca

leoparzii sunt arhangeli yelena,

la un metru de fereastra, tufisul de iasomie,
jazzul imi provoaca doar o nevoie compulsiva
sa mananc
cand e furtuna aici, antenele de pe case
nu se misca, chiar daca pinii uriasi
sunt doborati

taxidermism precoce, pe ring, langa michelle,
o zebra jupuita cu yelegantza,
transformata in pantofi cu toc,
alunecarile de teren, si bulinele albe
rezervate cizmarilor cu flecurile lor miraculoase

tiranii care isi leaga prietenii de joaca, ii tortureaza
pana vin parintii
tanti, ne jucam de-a politistu’
si familia de vis-à-vis ingrozita,
isi fredoneaza destinul la microfon:
otetit mai e vinul asta, acra e vioara,
prindeti petele de lumina de pe ring,
impuscati globul rotitor
dansati cu obrajica,
un leu bucata

0 comentarii: